HOLD

DENNE SÆSON

Vi er i øjeblikket uden lokaler, og derfor kan vi ikke tilbyde undervisning.

Fyns mavedanserskole tilbyder undervisning i mavedans med hold på alle niveauer.

Mavedans er for kvinder i alle aldre og former, som ønsker at lære orientalsk dans – en motionsform,  hvor vi dyrker vores feminine side, øger vores kropskontrol, styrker vores holdning og balance samtidig med, at vi får sved på panden og har det sjovt.

Bar mave og kostume er ikke et krav. Vi træner i det tøj , som vi føler os bedst tilpas i, bare det ikke hæmmer vores bevægelsesfrihed.

Hvilket hold passer dig?

Se holdbeskrivelserne for starters, ladies, queens og divas nedenfor. Du skal ikke nødvendigvis starte på Belly Starters, hvis det ikke passer dig. Vi finder et hold der passer til dig.

Vil du lære at rulle med maven og udleve din indre diva?

PS Denne sæson 2023 forår starter vi op med at udbyde begynder hold og et mix niveau hold, hvor vi samler elever med forskellige danserfaringer.

Tilmeld dig mavedans